A WEBÁRUHÁZ INSTANT START KURZUS TEMATIKÁJA

Nyitsd le a legördülő menüket és olvasd el részletesen is az egyes kurzusok tematikáját!

1, E-kereskedelmi alapok és stratégia

A kurzus első leckéje egy átfogó alapozó lecke. Elképzelhető, hogy triviális dolgokat is hallassz majd benne, de a teljes kép átlátásához ez is szükséges. Az elmúlt években nagyon sok webáruházat fejlesztettünk a csapatommal és ezt a leckét néhány olyan embernek is javasoltam, akik már évek óta webáruházat üzemeltetnek. 

Mielőtt belekezdünk a részletekbe érdemes ha látod a célt, hogy hova szeretnél eljutni. Több lehetséges sikeres cél is van az e-kereskedelemben.  Építhetsz nagy csapatot, nagy infrastruktúrát, de úgy is lehetsz sikereses és építhetsz 100 milliós forgalmú áruházakat ha csak egyedül vagy és minden logisztikákat kiszervezel és automatizálsz. Ebben a részben több sikeres üzleti modellt mutatunk be, hogy el tudd dönteni, hogy Neked melyik a legszimpatikusabb. 

Ha megvan a cél, akkor a következő lépés, hogy megtervezzük, hogy az előttünk álló feladat mekkora anyagi beruházással fog járni. Nyilván ez a választott céltól is függ, de ennek a modulnak a végén lesz egy képed arról, hogy körülbelül milyen költségekkel számolj, mielőtt belevágunk. 

Évekig a siker egyik kulcsfontosságú pontja az volt, hogy hogyan állapodsz meg a nagykereskedőkkel.  Ma már több üzleti modell közül választhatsz, készíthetsz előfizetéses rendszereket, megállapodhatsz Dropshipping partnerekkel stb… Ebben a részben egy teljesen újfajta üzleti modellt is be fogunk mutatni, amit az elmúlt években a nagyobb kereskedő cégek (Rossmann, Aldi, LIDL stb…) sikeresen alkalmazott. Nem nagy titok, a saját webáruházainkat is ebben az üzleti modellben építjük fel. 

Tudnod kell, hogy ha e-kereskedő leszel, akkor Te valójában a logisztika bizniszbe leszel. Csak akkor fogsz pénzt keresni ha a csomagodat sikerül A pontból B pontba elszállítani.  Ezért is nagyon fontos, hogy a stratégiai partnereket körültekintően válaszd meg.  Bemutatjuk a piacon található futárszolgálatokat, megosztjuk velük a személyes tapasztalatainkat és visszajelzéseinket és elmondjuk, hogy mire figyelj oda, ha futárszolgálatot választasz. 

Ma már egy e-kereskedelmi vállalkozáshoz szükséges további partnercégek szolgáltatásait is igénybe venni. Ez két dolog miatt is nagyon hasznos, az egyik, hogy egy jól megválasztott technológiai partnerrel versenyelőnyhöz is tudsz jutni a konkurenciával szemben pl.: megfelelő mérési szoftver, ahol hasznos információkat kapsz, vagy egy jól működő chat rendszer stb… 
Valamint ezek az egyéb szolgáltató cégek nagyon sok időt tudnak neked spórolni. Ebben a részben azt mutatjuk be, hogy milyen egyéb szolgáltató cégeket érdemes választanod és azok hogyan tudják segíteni a mindennapi munkádat. 

Kihagyhatatlan az is, hogy arról egy értelmes állásfoglalást kapj, hogy milyen jogi feltételei vannak egy webáruház indításának. Főleg tavaly óta a GDPR bevezetése óta ez a téma nagyon forró lett.  

2, Technológia választás és a webáruház rendszer elkészítése

Az első lépés, hogy vásárolnod kell egy domain nevet és egy tárhelyet. Ebben a részben összefoglaljuk azokat, hogy mire figyelj oda, amikor domaint és tárhelyet válassz. Milyen paraméterei legyenek, mely cégeknél érdemes vásárolni stb… 

Ebben a témában alaposan körüljárjuk azokat a lehetőségeket, hogy milyen e-kereskedelmi rendszert válassz. Több lehetőséged is van, választhatsz bérelhető, úgynevezett nyílt forráskódú és egyedi webáruház rendszereket is. Érdemes tudnod, hogy ezek a rendszerek között mi a fő különbség, valamint, hogy az egyes rendszereknek milyen funkcióik vannak. Ebben a részben egy átfogó képet kapsz arról, hogy a célodnak megfelelően melyik webáruház rendszer a  legjobb választás a számodra. 

Miután kiválasztottuk, hogy milyen webáruház rendszert válassz, érdemes áttekinteni, hogy melyek azok a funkciók, amelyre a legnagyobb szükséged lesz ahhoz, hogy sikeres webáruházat indítsd. Bemutatjuk, hogy melyek az alap funkciók, amik feltétlenül kellenek, és bemutatjuk azt is, hogy melyek az olyan extra funkciók, amellyel versenyelőnyre tehetsz szert.

A technológia választás részeként tüntetem fel, bár közelebb áll a hirdetési megoldásokhoz a keresőoptimalizálás. Azért tüntetem fel mégis itt, ugyanis vannak olyan technológiai elvárások, amelyek ahhoz szükségesek, hogy az oldaladat előre hozza a Google.  Ebben a részben bemutatok ezeket a megoldásokat is, valamint azokat a keresőoptimalizálási praktikákat is, amiket Te egyedül be tudsz állítani a webáruház rendszeredben.  

Van egy újfajta irányvonal, ami az elmúlt években kezdett el beszivárogni Magyarországra és ma már a nagyobb e-kereskedelmi oldalak sikeresen implementálták az üzleti modelljükbe. Ez nem más mint a tartalomgyártás, ami segíti a bizalom építést, segíti az értékesítést, a követőtábor építést és az újra eladást is. Erről és ha ehhez szükséges alapvető követelményekről szól ez a rész. 

3, Online hirdetési lehetőségek és az első saját hirdetésed elkészítése

A két leggyakoribb ( és ez miatt jellemzően a legdrágább is) hirdetési lehetőség manapság a Facebook és a Google. Kihagyhatatlan a repertoárból, bár látszódik, hogy az új vásárló megszerzése évről évre egyre drágább. Ebben a részben egy átfogó képet adunk ezeknek a rendszereknek a működéséről, hatékonyságáról, valamint néhány stratégiát mutatunk be, aminek a segítségével profitábilisan tudsz hirdetni ezeken a felületeken. 

Sokan kiadják a Facebook vagy a Google hirdetések kezelését ügynökségeknek, pedig ezeket a rendszereket kezelni jellemzően nagyon egyszerű. Ahhoz, hogy középhaladó szinten el tudd készíteni a saját hirdetésedet, elér ismerni néhány hasznos szoftvert, a rendszer működési elvét, valamint pár stratégiát. Ebben a részben pont ezt mutatjuk be. 

Sokan kiadják a Facebook vagy a Google hirdetések kezelését ügynökségeknek, pedig ezeket a rendszereket kezelni jellemzően nagyon egyszerű. Ahhoz, hogy középhaladó szinten el tudd készíteni a saját hirdetésedet, elér ismerni néhány hasznos szoftvert, a rendszer működési elvét, valamint pár stratégiát. Ebben a részben pont ezt mutatjuk be. 

Sok e-kereskedő nem is tudja, hogy léteznek úgynevezett marketplace rendszerek, amin keresztül ingyenesen (csupán jutalékért cserébe) tudja hirdetni a termékét. Ezeket a szolgáltatásokat feltétlenül érdemes igénybe venni. Az elmúlt években egyre nő ezeknek az úgynevezett marketplace rendszereknek a száma, még mi is fejlesztettünk ilyet. Ebben a részben azt mutatjuk be, hogy mi milyen marketplace rendszerekkel állunk / álltunk kapcsolatba és mekkora árbevételre tettünk szert rajtuk keresztül. 

Az árösszehasonlító oldalak nagyon hasznos és tagjai tudnak lenni a hirdetési portfóliódnak, amennyiben a stratégiádba ez belefér = jó áron árulod a termékeidet. Mi annó a DiszkontDepo-nál kifejezetten első áras termékeket értékesítettnük és ezért nagyon hasznos tagjai is voltak a hirdetési portfóliónak. Az árbevételünk közel 15%-át ezek az oldalak hozták. Ebben a részben arról mesélek, hogy milyen stratégiával lehetsz sikeres az árösszehasonlító oldalakon. 

A legtöbb ember lebecsüli a hagyományos médiában való hirdetés lehetőségét pedig ez nagy hiba. A hagyományos médiában is megjelentek a programmatic hirdetések, aminek a segítségével úgy tudsz hirdetni a hagyományos média oldalakon mint a Facebookon és a Google rendszerében. Ebben a részben azt mutatjuk be, hoy mi az a programmatic hirdetés, és hogyan hirdess ezen keresztül. 

4, Növekedési fázis és az első milliód megszerzése

Mindig izgalmas megszerezni az első vásárlódat, de hogy ne “csak állj ott”, hanem tudd is, hogy mit csinálsz, ezért ebben a részben azt mutatjuk meg, hogy mit és hogyan kommunikálj az első vásárlódnak, hogy profi hatást érj el, minden információja meglegyen mindenről de mégse legyél tolakodó. 

Az e-kereskedelemben a pénz az újra eladásban van. Ha drága pénzért megszerzel egy vásárlót és megfelelően kiszolgáltad, akor a következő lépés, hogy minél hamarabb rávedd arra, hogy újra el tudj neki adni valamit. Ez a rész azokat a trükköket mutatja be, amivel meg tudod gyorsítani azt a folyamatot, hogy újra el tudj neki adni valamit. 

Fejlődni csak akkor lehet, ha kapsz megfelelő visszajelzéseket. Az egyik legfontosabb dolgod, hogy a vásárlóidtól kérj visszajelzést, hiszen ők már elköteleződtek feléd, ők már kinyitották a pénztárcájukat ők már adtak Neked valamit (jelen esetben pénzt) ezért tőlük és CSAK tőlük érdemes elfogadni visszajelzést. Ezt viszont egy kulturált módon kell megtenni. Ez a rész ebben segít. 

Ha elkészítetted az első áruházadat és megszerezted az első vásárlóidat, akkor a következő dologra fogsz rájönni, mégpedig arra, hogy rengeteg ismétlődő feladatot kell ellátnod a vevő értesítésén keresztül a számla kiállításig a csomagoláson át az ügyfélszolgálatig. Ebben a részben azt mutatom be, hogy melyek azok a pontok ahol tudsz automatizálni és hogyan érdemes azt csinálni. 

Ez a rész egy bónusz rész, amit azért kapsz, mert elvégezted a tanfolyamot. Itt már mindent tudsz, amire szükséged van. Ebben a részben már ne számíts új tudásra. Itt már csak egy kis extra motivációt fogsz kapni arra, hogy kezdj bele, csináld, hiszen csak akkor lesznek eredmények. Ebben a részben elmesélem a saját üzleteimet, arról mesélek, hogy én hogyan gondolkodok, miket helyezek előtérbe. Ez a rész után veheted át a képzési bizonyítványodat és tartogatok még egy kis meglepetést is a számodra. 

MIT AD NEKED A WEBÁRUHÁZ INSTANT START KURZUS?

BIZTONSÁGOT! A SÁRGA UTAT MI MÁR MEGTALÁLTUK! NEKED CSAK KÖVETNED KELL.

El se hinnéd, hogy mennyit bénáztam mire eljutottam arra a szintre, hogy már biztonságosan indítok bármennyi webáruházat, mert tudom, hogy profitábilissá tudom tenni.

MILLIÓKAT SPÓROL NEKED AZZAL, HOGY NEM FIZETSZ FELESLEGESEN TANULÓPÉNZT

Ha összeszámolnám, hogy az elmúlt években mennyi tanuló pénzt fizettem, akkor azt hiszem, hogy sírva fakadnék. A könyvben részletesen írok azokról a hibákról és buktatókról, amit szinte mindenki elkövet, így ha ezt megtanulod Te elkerülheted!

EGY KÖZÖSSÉGET, AKIK HASONLÓ CIPŐBEN JÁRNAK MINT TE

Azok, akik megvásárolták a kurzust belépőt kapnak a WkMastery zártkörű Facebook csoportjába ahol feltehetik a kérdéseiket. Én is, a csapat többi tagja valamint a többi ügyfél is szívesen segít egymásnak, hogy együtt növekedjünk.

EGY VIRÁGZÓ WEBÁRUHÁZAT, AMI ELTART TÉGED ÉS A CSALÁDODAT!

Végtére is minden kezdő webáruház fokmérője az, hogy mekkora forgalmat, és mekkora profitot tud felmutatni. Így mi se ígérünk neked mást, csak azt, hogy jobb leszel mint a többiek, ezért gyorsabban tudsz majd növekedni.

 Biztonságban vagy!

100%-os pénzvisszafizetési garanciát vállalok!
Nekem az számít, hogy elégedett legyél! Ha úgy érzed, hogy nem azt kaptad, amit kértél, nem kérdezek, utalok! 😉
 

MENNYIBE KERÜL A WEBÁRUHÁZ INDÍTÁS INSTANT START KURZUS?

nap
óra
perc
másodperc

Itt az ideje, hogy befektess életed következő állomásába.

Én, és a WkMastery teljes csapata azon lesz, hogy az előttünk álló időszakból a lehető legtöbbet hozzuk ki.
A kuzusban lesz lehetőséged KÉRDEZNI és tagja lehetsz egy ZÁRT CSOPORTNAK is, ahol a kurzus többi
résztvevőjével is tudsz ismerkedni, kapcsolatott építeni és kérdezni ha elakadnál.

Nekem már csak egy kérdésem van? INDULHATUNK? 🙂  

Webáruház Indítás
INSTANT START kurzus




39 900 Ft 69.9900 Ft helyett
  • Örökös hozzáférés a képzéshez és minden frissítéséhez
  • Tagság a képzés ZÁRT CSOPORTJÁBAN
  • Kérdezési lehetőség a kurzus oktatóitól
Biztonságban vagy!
100%-os pénzvisszafizetési garanciát vállalok! Nekem az számít, hogy elégedett legyél! Ha úgy érzed, hogy nem azt kaptad, amit kértél, nem kérdezek, utalok! 😉 

Webáruház Indítás
INSTANT START kurzus
+ Akciós könyv

A Webáruház könyvet ebben az esetben
fél áron kapja meg
45 000 Ft 75.000 Ft helyett
  • Örökös hozzáférés a képzéshez és minden frissítéséhez
  • Tagság a képzés ZÁRT CSOPORTJÁBAN
  • Kérdezési lehetőség a kurzus oktatóitól
Okos döntés
Biztonságban vagy!
100%-os pénzvisszafizetési garanciát vállalok! Nekem az számít, hogy elégedett legyél! Ha úgy érzed, hogy nem azt kaptad, amit kértél, nem kérdezek, utalok! 😉 

Az összes kurzusunk egy kedvezményes csomagban

A csomag tartalmazza a Webáruház Könyvet, az Instant START kurzust, a MEGA szintlépés kurzust és a Weboldal és Webáruház készítés házilag kurzust is
129 990 Ft 179 990 Ft helyett
  • Örökös hozzáférés a képzéshez és minden frissítéséhez
  • Tagság a képzés ZÁRT CSOPORTJÁBAN
  • Kérdezési lehetőség a kurzus oktatóitól
Biztonságban vagy!
100%-os pénzvisszafizetési garanciát vállalok! Nekem az számít, hogy elégedett legyél! Ha úgy érzed, hogy nem azt kaptad, amit kértél, nem kérdezek, utalok! 😉 

GYAKORI KÉRDÉSEK A KURZUSSAL KAPCSLATBAN

A Barion biztosítja a bankkártyás fizetést. Ez az egyik vezető bankkártyás fizetést végző cég ma Magyarországon, olyan hatalmas cégeknek mint a Jófogás vagy az Edigital is biztosítanak bankkártyás fizetést.  

Ha kérdésed van a rendeléssel kapcsolatban vagy elbizonytalanodtál, akkor itt jobb oldalt a chat felületen is felteheted a kérdésedet vagy írj nekem egy e-mailt az info.webaruhazkalauz@gmail.com címre és minden kérdésedre válaszolok! 

Ezeket a képzéseket elektronikus formában kapod meg. A WkMastery zárt felületére biztosítunk neked belépést, ahol megtalálod az összes videót, amihez jogosultságod van. 

A képzés elvégzésével egy vizsgát kell tenned és abban az esetben ha sikeresen elvégezted a vizsgát, akkor a WKMastery egy hivatalos oklevelet állít ki Neked. Én is elvégeztem hasonló képzéseket igaz azok amerikai képzések voltak, azok hasonló képzési igazolást állítanak ki. Ezek a szakma számára hasznos visszaigazolások arra vonatkozóan, hogy érted a dolgodat. 

Ha elkezded nézni a tananyagokat de meggondolod magadat vagy úgy érzed, hogy számodra ez nem elég hasznos, akkor nincs harag. 10 nap áll rendelkezésedre, hogy ezt jelezd a megvásárlástól számítva és azonnal, kérdés nélkül utaljuk vissza a pénzedet. Büszke vagyok arra, hogy ezt még soha senki nem tette meg!